شیدایی و همسریابی اسلامی

شیدایی

شیدایی

شیدایی و همسریابی اسلامی

ازدواج سنت من است و کسی که از سنت من روی برگرداند از من نیست.
رسول اکرم (ص)
سایت همسریابی شیدایی با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر آماده ازدواج. سعی خویش را بر آن داشته است که با استعانت از حضرت حق و تکیه بر امکانات مجازی و شبکه اینترنت، گامی نو در جهت تسهیل در امر انتخاب همسر برای جوانان مجرد و اشخاص جویای ازدواج بردارد.
انتخاب همسر یکی از مهمترین و اساسی ترین انتخاب های زندگی هر شخصی می باشد و هر انسانی در صورت انتخاب صحیح و عاقلانه است که تجربه یک زندگی عاشقانه را خواهد یافت.شعار و عمل ما در همسریابی شیدایی چیزی جز تکیه بر این معنا نیست.
انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

هر پسر و دخترى که به سن رشد و بلوغ مى‏رسند بزرگترین‏آرزویشان اینست که ازدواج کنند، با تاسیس زندگى مشترک زناشویى، استقلال و آزادى بیشترى بدست آورند، یار و مونس مهربان و محرم رازى‏داشته باشند.

صحبت کردن اولین گام در روابط زناشویی است.اما با وجود این گاهی صحبت کردن بسیار خطرناک است و عواقب بدی به دنبال خواهد داشت،مثلا نباید مشکلاتی که در دوران قبل از ازدواج برایتان پیش امده و بازگو کردن ان تنها موجب مشغول کردن ذهن همسرتان میشود وممکن است عواقب پرخطری برای زندگیتان پیش بیاورد را مطرح کنید و یا اینکه گاهی نباید از تمام جزئیات مسائل برای همسرتان سخن بگویید.زن براى مرد آفریده شده و مرد براى زن، و مانند مغناطیسى یکدیگر را جذب مى‏کنندآغاز زندگى سعادتمندانه خویش را از زمان ازدواج حساب‏مى‏کنند و برایش جشن مى‏گیرند

انتخاب همسر از مهمترین تصمیمات فرد در زندگی است، زیرا می تواند آینده فرد را رقم بزند. تشکیل خانواده سالم، متعادل و پایدار مانند هر امر مهم دیگری به تفکر منطقی و تلاش و کوشش نیازمند است.ازدواج، یعنی برداشتن باری که برای آن به نیروی دو نفر نیاز است. یعنی همبستگی با یک نفر دیگر برای آن که تمام کارهایی که قبلا انجام می دادید، بهتر و کامل تر انجام دهید. یعنی تکمیل پازل نیمه کاره ای که فقط با حضور یک همراه و همسر کامل می شود. انگیزه ازدواج هر چیزی به جز این تعالی و رشد و همسویی باشد، شما را سرخورده و ناامید می کند و ممکن است زندگی مشترکتان را در معرض از هم پاشیدگی قرار دهد.

بصورت کلی اصالت خانوادگی به عنوان اساسی ترین معیار انتخاب همسر شناخته می شود. ایمان، اخلاق نیکو و روان سالم، و تناسب زوجین در ویژگیهای ظاهری، سنی، تحصیلی، فرهنگی، تربیتی و اعتقادی از موارد اساسی در انتخاب همسر است .

یکی از نکات بسیار مهم در جلسات خواستگاری این است که فرد تا چه حد می تواند اسرار زندگی خود را به فرد مقابل بیان نماید؟برای ازدواج علاوه بر نیاز به رشد جسمی و جنسی ، رشد روانی و اجتماعی نیز مورد نیاز است. در اواخر دوره نوجوانی رشد جنسی تقریبا کامل می شود و فرد توانایی تولید مثل پیدا می کند. در اواخر سنین نوجوانی اغلب دختران به فکر ازدواج می افتند، در حالیکه پسران در این سنین خواهان ازدواج نیستند. گرچه ازدواج تنها راه مشروع و سالم تأمین نیازهای جسمی و روانی نوجوانان است، ولی برای یک ازدواج موفق،اختلافات خانوادگى علل و عوامل مختلفى دارد.از قبیل عوامل‏اقتصادى،تربیت‏خانوادگى زن یا شوهر،محیط زندگى،دخالتهاى بیجاى‏پدر و مادر زن و شوهر یا سایر بستگان آنها.و دهها چیز دیگر.

آمادگی زیستی، روانی، مادی و اجتماعی لازم است. به همین جهت، متخصصان سن مناسب ازدواج را برای دختران ۱۸ تا ۲۴ سال و برای پسران ۲۴ تا ۲۸ سال توصیه می کنند. معمولا اختلاف سن ۲ تا ۶ سال بین دختر و پسر برای ازدواج توصیه می شود. در صورت داشتن ازدواج زودهنگام، بهتر است داشتن فرزند تا پس از ۲۰ سالگی به تعویق بیفتد. برای این منظور لازم است که زوجین با روش های صحیح تنظیم خانواده آشنا باشند.

 آیا اگر خطا و اشتباهی یا مسئله ای در زندگی اش رخ داده است،تاثیراتی است که دوستان،خانواده، جامعه و حتی عقاید شما بر شما تحمیل می کنند. پیامی که مضمون آن اینچنین است: ”‌تو باید در یک رابطه با جنس مخالف خود باشی و یا حتما ازدواج کنی، اگر رابطه نداشته باشی و یا ازدواج نکرده باشی حتما عیبی در تو وجود دارد.”‌ در جامعه فشار زیادی به افراد مجرد تحمیل میگردد اما دیگر زمان آن فرا رسیده است که آنها را به حال خود رها کنیم و بیاموزیم که تجرد آنها را درک کرده و ارج نهیم. هر فردی مختار است مجرد بماند و یا ازدواج کند.

 اجازه دارد آن را با نامزدش مطرح کند یا نه؟ مبادا بیان این اسرار دست مایه ای برای سرکوب وی توسط همسرش در زندگی زناشویی آینده گردد؟

راستى به‏غیر از کانون گرم خانوادگى کجا را سراغ دارید که براى جوانان پناهگاه‏ مطمئنى باشد؟اسرار زندگی را می توان مانند مباحث امنیتی اطلاعات به چهار طبقه ( بکلی سری، سری، خیلی محرمانه و محرمانه ) تقسیم نمود. در زندگی نیز برای مسائل خود طبقه بندی داشته باشید.

علاقه به خانواده است که جوانان را از افکار پراکنده واضطرابهاى درونى نجات مى‏دهد. در آنجاست که مى‏توانند یار و مونس‏با وفا و مهربانى پیدا کنند که در شدائد و گرفتاریها یار و غمگسارشان‏باشد

آرى خداى مهربان یک چنین نعمت گرانبهایى را به بشر عطا کرده‏است لیکن افسوس و صد افسوس که از این نعمت‏بزرگ قدردانى نمى‏کند و چه بسا،بواسطه نادانى و خودخواهى، همین کانون مهر و مودت‏را به صورت یک زندان تاریک بلکه جهنم سوزانى تبدیل مى‏سازد. در اثرجهالت و نادانى بشر است که محیط نورانى و با صفاى خانواده به صورت‏زندان دردناکى تبدیل مى‏شود که اعضاء خانواده ناچارند تا آخر عمر در آن‏زندان تاریک بسر برند یا پیمان مقدس زناشویى را متلاشى سازند.

انتخاب همسر از مهمترین تصمیمات فرد در زندگی است، زیرا می تواند آینده فرد را رقم بزند. تشکیل خانواده سالم، متعادل و پایدار مانند هر امر مهم دیگری به تفکر منطقی و تلاش و کوشش نیازمند است. جوان می بایستی بر اساس معیارهای اصولی، منطقی همسر آینده خود را شناسایی و انتخاب نماید و آنگاه به انجام پیوند زناشویی اقدام کند. در این شرایط لازم نیست قبل از خواستگاری اطلاع دهید ولی در آخر جلسه اول خواستگاری باید برای فرد تشریح کنید.آرى اگر زن و شوهر به وظیفه خویش آشنا باشند و عمل کنندمحیط خانه مانند بهشت‏برین با صفا و نورانى مى‏گردد.و اگر اختلاف وکشمکشهاى خانوادگى به میان آمد محیط خانه به صورت یک زندان‏حقیقى تبدیل خواهد شد.

برخی از اسرار را که جز خانواده شما کسی از آن اطلاع ندارد نباید در جلسات اول بیان کنید. شما می توانید در مراحل بعد و به میزان اعتمادی که به فرد مقابل پیدا کرده اید، او را از این اسرار مطلع سازید. 

بصورت کلی اصالت خانوادگی به عنوان اساسی ترین معیار انتخاب همسر شناخته می شود. ایمان، اخلاق نیکو و روان سالم، و تناسب زوجین در ویژگیهای ظاهری، سنی، تحصیلی، فرهنگی، تربیتی و اعتقادی از موارد اساسی در انتخاب همسر است

بسیاری از افراد تنها به این خاطر که تنها هستند (و یا از تنها ماندن هراس دارند) و یا مایوس هستند تن به ازدواج می دهند. آنها تصور می کنند که ازدواج مشکل آنها را مرتفع می کند. اما در این شرایط معمولا فرد قادر به یک گزینش صحیح نیست و احتمال آنکه فرد با شخص نامناسبی ازدواج کند زیاد است.زیرا گناهان وخطاها امری ما بین ما و خدای ماست، و هیچ کس اجازه ندارد آبروی خود را جلوی دیگران ببرد. علاوه بر این هرگز از فرد مقابل نخواهید که به اینگونه مسائل اشاره کند. ولی اگر مسئله ای قبل از ازدواج برای شما پیش آمده و شما مرتکب جرم وخطایی شده اید و امکان بر ملاشدن آن را پس از ازدواج وجود دارد، باید حتماً به نحوی آن را برای فرد مقابل بیان کنید. 

 یک انسان ناامید و تنها پس از ازدواج نیز تنها خواهد ماند. برخی افراد تا آن حد از لحاظ عاطفی تهی هستند که امیدی به یک ازدواج موفق با هیچ فردی را احتمال نمی دهند. در نهایت نیز اینگونه افراد گرفتار روابط محنت زا و غم انگیزی می شوند.


نوشته شده توسط سایت همسریابی شیدایی




دانلود
خبرروزو فوری
مراغه خبرلری
فروشگاه اینترنتی
خدا
فروشگاه
فروش آنلاین
ورزشی
خرید پستی
دیجیتال
خرید بدون هزینه ارسال
آرایشی و بهداشتی
پزشکی
یاهُوَ
همسریابی
سایت ازدواج اینترنتی
همسریابی موقت
سایت تبادل لینک وبلاگ
سایت تبادل لینک
تبادل لینک با سایت های پربازدید
دانلود آهنگ جدید
سایت فروشگاه
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروش بندهای اورجینال
فروشگاه مشتری
زیورآلات
فروشگاه مشتری
گردنبند مشتری

فروشگاه اینترنتی مشتری
دستبند
فروش النگو
خرید آنلاین
فروشگاه مشتری
فروش عینک
مشتری
لوازم خانگی
فروشگاه دکوراسیون داخلی مشتری
فروشگاه آشپزخانه مشتری

قیمت در نمایندگی رسمی فروش لوازم جانبی خودرو
فروش آنلاین
خرید اینترنتی موبایل
فروشگاه مشتری خرید کامپیوتر
سرگرمی در مشتری
فروش لوازم کاربردی در فروشگاه مشتری

راههای شاد کردن همسر

برای خوشحال کردن همسر، او را با غذایی که خودتان درست کرده اید، شگفت زده کنید

 

چقدر همسرتان احساس می کند، خوشبخت ترین زن دنیاست؟ چقدر فکر می کند، شما بهترین شوهر دنیا هستید که خداوند نصیبش کرده است؟ وقتی شما با خانم رویاهایتان ازدواج می کنید، نه تنها یک دوست پیدا کرده اید بلکه یاری هم برای زندگی تان یافته اید، پس او را فراموش نکنید.

اگر کنجکاو هستید و می خواهید بدانید با انجام چه کارهایی می توانید همسر خود را شاد کنید، پیشنهاد می کنیم نکته های ذیل را مطالعه کنید:


1- نامه عاشقانه ای بنویسید و فراموش نکنید دست نویس باشد. عاشقانه ترین افکارتان را روی کاغذ بیاورید و به آن عطر بزنید که چشمان همسرتان بدرخشد.


2- او را با غذایی که خودتان درست کرده اید، شگفت زده کنید. حتما لازم نیست غذایی باشد که استادانه درست کرده باشید، حتی می تواند نوعی سالاد، غذای اصلی یا دسر مورد علاقه همسرتان باشد، اما حواستان باشد میز را با شمع و گل تزیین کنید و موسیقی آرامی هم بگذارید.


3- یک سفر 2 نفره، بدون بچه ها در پایان هفته برای خودتان و همسرتان ترتیب دهید. پیاده روی ساده در کوهپایه، باغ های اطراف شهر، بوستان های داخل شهر و... هم می تواند بسیار شادی آفرین باشد و حال و هوای شما و همسرتان را عوض کند.


4- در یک مناسبت خاص مثل سالگرد ازدواجتان یا شب یلدا، خانواده همسرتان را به منزل دعوت کنید. می دانید که خانواده همسرتان برای او خیلی عزیز هستند و با این کار همسرتان مطمئن می شود که شما خانواده او را هم جزو خانواده خود می دانید.

5- بدون هیچ دلیلی برای همسرتان گل بخرید و او را با این کار شگفت زده کنید.


6- کارهایی انجام دهید که همسرتان از اینکه آنها را خود انجام دهد، متنفر است. مثلا زباله ها را بیرون بگذارید یا اثاثیه خانه را گردگیری کنید.


7- به سرگرمی های او علاقه نشان دهید. در نمایشگاهی که او هنرهای دستی اش را به معرض نمایش گذاشته حضور یابید. این کار باعث می شود همسرتان احساس غرور و شادی کند.


8- به او پیشنهاد کنید از بچه ها مراقبت می کنید و او می تواند از این فرصت برای انجام کارهای مورد علاقه اش استفاده کند.


9- هنگام برگشت از کار، دسر مورد علاقه او را از فروشگاه خریداری کنید.


10- با بی خبر رفتن به محل کار همسرتان در وقت ناهار، او را شگفت زده کنید و برای صرف ناهار با و به یک رستوران بروید.


11- برای همسرتان یک ظرف ذرت بوداده درست کنید و هنگامی که مشغول تماشای برنامه تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه اش است، آن را برایش بیاورید.


12- همسرتان را با دادن یک هدیه ارزشمند شگفت زده کنید.


13- اولین قرار ملاقات تان با هم را دوباره خلق کنید. همسرتان را درست به شیوه ای که اولین بار قرار گذاشتید، بیرون ببرید. این کار او را شاد خواهد کرد.

 

خوشحال کردن همسر

بدون هیچ دلیلی برای همسرتان هدیه بخرید و او را شگفت زده کنید

 

14-  هنگامی که فرزند کوچکتان بیمار است، به همسرتان بگویید می تواند شب را راحت بخوابد چرا که شما مسئولیت مراقبت از فرزندتان را در صورتی که فرزندتان نیمه شب به علت درد بیدار شود، بر عهده می گیرید. همسرتان از اینکه می تواند شب را با خیال راحت بخوابد، احساس آرامش و شادی خواهد کرد.


15- عطر مورد علاقه همسر خود را پیدا کنید و بدون هیچ دلیل خاصی به او هدیه دهید.


16- به گفته های همسرتان حتی هنگامی که در محل کار خود هستید و او با شما تماس می گیرد، توجه کنید. این کار باعث می شود احساس کند شما به او احترام می گذارید. این کار را حتی اگر با همه نظراتش موافق نیستید، انجام دهید.


19-  بهانه ای برای تعریف کردن از همسرتان پیدا کنید. همه ما دوست داریم گاهی مورد ستایش قرار بگیریم، اما در تعریف خود از همسرتان دقت کنید. تعریف اشتباه یا دروغ به او آسیب می زند و ممکن است احساس بی ارزشی کند.

20- وقتی همسرتان می خواهد برای خودش خرید کند او را همراهی کنید و هنگام خرید با او حوصله به خرج دهید و نشان دهید سلیقه او را دوست دارید. بهتر این است که خودتان پیشنهاد بیرون رفتن برای خرید را به همسرتان بدهید. همسرتان از اینکه شما وقت خود را به او اختصاص داده اید خوشحال خواهدشد.


23- یک روز عصر با همسرتان به تماشای آلبوم عکس های قدیمی مشترکتان بنشینید. این کار خاطرات او را زنده می کند و به او شادی می بخشد.


24- صمیمی ترین دوست همسرتان را به یک وعده غذایی در خانه تان دعوت کنید.


25- به همسرتان خاطرنشان کنید او هنوز هم زیباترین زنی است که در جهان دیده اید و ببینید که او چقدر خوشحال می شود.


26- اگر همسرتان دوست دارد رییسش را به خانه دعوت کند، میزبان خوبی باشید و با او موافقت کنید. این کار باعث می شود او از اینکه همسری حامی دارد احساس غرور کند.


27- چای صبحانه را شما درست کنید و آن را برای همسرتان به اتاق ببرید.


28- یک یادداشت «دوستت دارم» را جلوی آینه دستشویی قرار دهید و آن را تا حد ممکن جالب کنید که لبخند بر لبانش بنشیند.


29- در مقابل همسر خویش، گرفتاری های روزانه و حوادث تلخ و ناگوار زندگی را با اخم و چهره عبوس مطرح نکنید.


30- چنانچه کمبودی در منزل مشاهده می شود، با کمال محبت و خوشرویی تذکر دهید.


31- در حضور همسر خود، به هیچ وجه از زنان دیگر تمجید نکنید و توانایی های آنا را به رخ او نکشید.


32- به بستگان همسر خود مانند پدر و مادر و سایر اقوام وی احترام بگذارید و برای دعوت آنان به خانه خود, قبل از همسر خود اقدام کنید.


33- هیچ وقت از معاشرت همسر خود با بستگان صالحش جلوگیری نکنید و در معاشرت و دید و بازدید با بستگان وی پیشقدم باشید.


34- شادی و خنده های خود را در محل کار خود به جا نگذارید و فراموش نکنید که همسر شما در خانه هم نیازمند شادی و خنده های شماست.

منبع: تبیان

انتشار مطلب از سایت همسریابی شیدایی

هدف اصلی نرم افزار همسرگزینی شیدایی چیست ؟


همسر گزینی شیدایی امکانات عصرنوین را به خدمت گرفته تا انتخاب همسری مطابق با معیار های خود  با امکان جستجو در یک طیف وسیعتر جهت تشکیل یک زندگی پایدارتر داشته باشید.


منبع : سایت همسریابی شیدایی