شیدایی و همسریابی اسلامی

شیدایی

شیدایی

شیدایی و همسریابی اسلامی

ازدواج سنت من است و کسی که از سنت من روی برگرداند از من نیست.
رسول اکرم (ص)
سایت همسریابی شیدایی با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر آماده ازدواج. سعی خویش را بر آن داشته است که با استعانت از حضرت حق و تکیه بر امکانات مجازی و شبکه اینترنت، گامی نو در جهت تسهیل در امر انتخاب همسر برای جوانان مجرد و اشخاص جویای ازدواج بردارد.
انتخاب همسر یکی از مهمترین و اساسی ترین انتخاب های زندگی هر شخصی می باشد و هر انسانی در صورت انتخاب صحیح و عاقلانه است که تجربه یک زندگی عاشقانه را خواهد یافت.شعار و عمل ما در همسریابی شیدایی چیزی جز تکیه بر این معنا نیست.
انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه

توصیه ها برای نحوه فعالیت در سایت همسریابی

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

یکی از بهترین مواردی که میتوان در موضوع ازدواج از آن برای انتخاب همسر استفاده کرد سایتهای همسریابی هستند که در دنیای امروز امکان انتخاب گسترده تر از میان گزینه‌های بیشتررا در اختیار افراد قرار می‌دهند.

اصولاً هیچ وقت هیچ چیز در این دنیای مادی بدون آسیب شناسی نمی‌تواند مورد اتکاء مطلق قرار بگیرد سایت‌های همسریابی نیز یکی از این موارد هستند که بسیار مهم است تا از کارکرد آنها برای استفاده در بهترین وجه، شناخت نوعی حاصل گردد و آسیب ها و فرصت های آنها در نظر گرفته شود.

اصولاً در هر فضای که مشحون از ما آدمیان است آسیبها وجود دارد اما در نظر گرفتن آسیب ها به معنای آموزش و نباید باعث گردد که از فرصت‌های موجود در چنین ابزارهایی استفاده نکرد.

ما آدمیان با شناخت بیشتر اجتماعی و مواردی که در آنها با روابط گسترده اجتماعی درگیر هستیم می‌توانیم از فرصت‌های موجود در آنها به نحو احسن استفاده کنیم و از آسیب‌های آنها گریزان باشیم. برای انتخاب شایسته همسر از طریق سایت همسریابی قبل از هر چیز باید طزیقه اعتماد کردن در این سال‌ها را به خوبی بیاموزید و بدانیم که هر ادعایی که داریم سایت ها مطرح می گردد از طریق کاربران لزوماً ادعاهای واقعی و مطابق با حقیقت نمی باشد و باید تماماً تا زمانی که این مدعیات را در فضای حقیقی به چالش نکشیده ایم، به هیچ وجه به دانه ها به چشم یک حقیقت درست نگاه نکنیم.

مواردی دیده شده است که خانوم یا آقای بدون هیچ دیدار حضوری و تنها از روی مدعیان کسب فرد مقابل به دل بستند و موارد بسیاری نیز کلاهبرداری از این طریق صورت گرفته است اما باید ما به کاربران خویش در سایت های همسریابی و ازدواج اهمیت داده و آنها را در جریان فضای واقعی این سایت ها قبل از عضویت قرار دهیم اگرچه که اکثریت افراد ثبت نام کننده در چنین سایت هایی افرادی با نیت خیر ازدواج می باشند اما فضای این سایتها مسئول از کلاهبرداران فریبکاران نیز میباشد و برای شناخت آنها باید حتماً موارد ایران که در خود سایت شیدایی گفته شده است در نظر بگیریم. و در صورت وجود مشکل و الهامات و یا رفتارهای مبهم که در خود سایت آنها اشاره شده است و آنها را با پشتیبانی سایت در میان بگذاریم.

ابداً هیچ کسی که قصد ازدواج دارد از طرف مقابل درخواست وجه نمی‌نماید و حتماً یقین بدانید اگر کسی به هر طریقی و با هر داستانی از شما پول درخواست نمود تا به حساب واریز کنید به هیچ وجه این مورد را قبول نکرده و یقین کنید که او یک کلاهبردار و فریبکار می‌باشد. و این موارد را سریعاً به پشتیبانی سایت انتقال داده تا از فعالیت کلاهبرداران گیری گردد و فضا برای آنها نامناسب می‌گردد ما نیز این کلاهبرداری‌ها را در اختیار پلیس فتا قرار خواهیم داد تا این کلاهبرداران نتوانند در فضای مقدس ازدواج مشغول به فریبکاری خویش باشند



برگرفته شده از iranianlover.blog.ir

سایت همسریابی آذربایجان شرقی همسریابی آذربایجان غربی استان اردبیــل استان اصفهـان همسریابی استان ایــلام همسریابی بوشـهر سایت همسریابی تهـران سایت همسریابی چهار محال و بختیاری سایت همسریابی خراسان شمالی سایت همسریابی خراسان رضوی سایت همسریابی استان خراسان جنوبی سایت همسریابی استان خوزستان همسریابی زنجــان همسریابی استان سـمنـان سایت همسریابی استان سیستان و بلوچستان همسریابی استان فــارس سایت همسریابی قـزوین همسریابی استان قـــم سایت همسریابی استان کردستان سایت همسریابی استان کرمان سایت همسریابی کرمانشاه همسریابی کهگیلویه و بویر احمد همسریابی گلسـتان سایت همسریابی گیـلان سایت همسریابی لرستان همسریابی مازندران سایت همسریابی استان مرکـزی سایت همسریابی استان هرمزگان سایت همسریابی همـدان همسریابی یـــزد سایت همسریابی البرز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی